buikspier oefeningen Buikspieren in sportschool trainen Buikspieren thuis trainen

Reverse Crunch buikspier oefening

Reverse Crunch

De Reverse Crunch buikspier oefening is gericht op het trainen van het onderste deel van de rechte buikspieren. Deze oefening wordt vaak op een bankje uitgevoerd maar kan ook worden uitgevoerd op een fitnessmat.

Je gaat liggen op een fitness mat en brengt de benen omhoog met de knieën gebogen, vervolgens plaats je de armen naast het lichaam met de handpalmen naar boven( Dit zorgt ervoor dat je niet teveel gaat duwen met je armen) lift nu je heup op van de vloer en breng de knieën richting je borst, laat vervolgens de heupen weer langzaam zakken en herhaal dit 10 tot 15 keer.

Het is de bedoeling deze oefening zeer gefocust en correct uit te voeren en zeer voorzichtig te zijn met de lift, de lift zorgt voor een samentrekking van de onderste buikspieren.

Six pack in 70 dagen!

six pack in 70 dagen

Top oefeningen

(TIP) buikspieren bijbel

Tips om snel buikvet te verbranden, en de strakke buik van je dromen te krijgen!
buikspierenbijbel

Buikspieren Bijbel Risicovrij Uitproberen

Buikspier succes formule

buikspier succes formule

(TIP) Vet verbrand geheimen!

vet verbranden

De Strakkebuikspieren Kettlebell Workout

De Strakkebuikspieren Kettlebell Workout

Top berichten & Pagina’s

Hoe groene smoothies ook jouw leven kunnen verbeteren!

groene smoothie